Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch Digital Design opnieuw op podium Advertising Week Londen

Vooraanstaande Nederlandse bureaus presenteren ook dit jaar hun beste werk in de Britse hoofdstad.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

MediaMonks, DDB & Tribal Amsterdam, Code d&;Azur, TamTam en Fabrique betreden onder de vlag van Dutch Digital Design het podium.

related partner content for mobile comes here

Dinsdag 19 april staan de Nederlandse bureaus op het podium van de IPA Stage aan Piccadilly Circus in Londen, onderdeel van de Agency Track van Advertising Week Londen. Tijdens de sessie wordt toonaangevend werk getoond: digitale ideeën, online platformen en interactieve ervaringen. Alles aan de hand van de Nederlandse mentaliteit achter dat werk, vandaar de naam van de sessie .

Nederlandse Ambassade
Aan het einde van de dag is er een netwerkborrel op de Nederlandse ambassade in Londen. Nederlandse bureaus, bedrijven in Londen en andere contacten van de Nederlandse Ambassade komen er samen om elkaar te ontmoeten.

Bert Hagendoorn, oprichter van het Dutch Digital Design initiatief: ‘Geweldig dat we voor het tweede jaar op zo’n mooi internationaal podium staan met het beste werk uit Nederland. Het bewijs voor de interesse is in ons werk en dat ons verhaal aanslaat. Helemaal mooi om die dag af te sluiten op de Nederlandse Ambassade, wat het event tegelijk een kleine handelsmissie maakt.’

Geïnteresseerden voor de netwerkborrel op de Nederlandse Ambassade kunnen zich melden bij Bert Hagendoorn via

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in