Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk van den Broek combineert hoedjesparade met eigen producten

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Als je aan Prinsjesdag denkt, denk je aan hoedjes.  haakt in op alle opvallende hoedjes tijdens Prinsjesdag. En niet zomaar!  

related partner content for mobile comes here

 

1. Het begint allemaal met deze teaser.

 

 

2. Daar is &;ie dan: de eerste inhaker.

 

 

3. En ze hebben de smaak te pakken.

 

 

4. De gekste hoedjes komen voorbij...

 

 

5. De leukste vergelijkingen worden gemaakt.

 

 

6. De een is nog bonter dan de ander.

 

 

7. Je zal er maar mee vergeleken worden.

 

 

8. Want je had natuurlijk ook gewoon een bloemkool op je hoofd kunnen zetten.

 

 

9. En het blijft niet bij foto&;s...

 

 

10. En de actie valt goed in de smaak:

 

PS: tekent voor het concept en de creatieve invulling van deze campagne.

Over De Beste Social Media.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in