Overslaan en naar de inhoud gaan

Dijkgraaf algemeen hoofdredacteur Audax

Villamedia meldt dat Audax Publishing Jan Dijkgraaf heeft benoemd tot algemeen hoofdredacteur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dijkgraaf blijft aan als hoofdredacteur van HP/DeTijd, en wordt daarnaast verantwoordelijk voor de titel Aktueel MAN en alle commerciële, titeloverstijgende specials en boekpublicaties van Audax. Ook het online uitgeefbeleid van de uitgeverij, en de nog te vormen centrale vormgevingsredactie vallen straks onder Dijkgraaf. Volgens Audax-ceo Roland van Geest is de keuze voor Dijkgraaf een logische: ‘Hij heeft op deze gebieden met HP de eerste stappen al gezet.’ Het inzetten op specials en boeken vormt, naast de inhaalslag op internet, een belangrijk speerpunt in het nieuwe uitgeefbeleid van Audax. Half februari verschijnt daar het eerste product van: De PVV-dagboeken van HP/De Tijd verslaggeefster Karen Geurtsen in boekvorm. Zij verbleef bijna vier maanden undercover bij de Tweede Kamerfractie van de PVV van Geert Wilders. De functie die Dijkgraaf gaat vervullen is nieuw. Wim Schaap blijft algemeen hoofdredacteur van het damessegment (oa. Stars, Glossy).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in