Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitaal bureau DPDK opent vestiging in New York en breidt uit in Rotterdam

Paul Jitta (CFO) leidt de uitbreiding in de Verenigde Staten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Digitaal bureau DPDK groeit flink en opent een nieuw kantoor in Brooklyn, New York. Het doel is om de Amerikaanse vestiging binnen twee jaar volledig zelfstandig te maken onder leiding van Paul Jitta (CFO). In Rotterdam krijgen de 50 huidige werknemers maar liefst 30 nieuwe collega's.

related partner content for mobile comes here

Advertising week


Jitta gaat 'vanuit het klantenbestand in Nederland verder werken in de Verenigde Staten'. Vorige week sprak creative director Michael Vromans tijdens Advertising Week New York om alvast de aanwezigheid in de Verenigde Staten te benadrukken.

Jitta gaat 'vanuit het klantenbestand in Nederland verder werken in de Verenigde Staten'. Vorige week sprak creative director Michael Vromans tijdens Advertising Week New York om alvast de aanwezigheid in de Verenigde Staten te benadrukken.

 

 

Van productniveau naar allround-partner


CEO en mede-oprichter Pim van Helten: 'De strategie is om in eerste instantie met opdrachtgevers te werken op productniveau. Op termijn is onze ambitie om uit te groeien tot een allround-partner voor digitale strategieën. We zullen onze positie moeten veroveren net zoals we dat in Nederland hebben gedaan.'

CEO en mede-oprichter Pim van Helten: 'De strategie is om in eerste instantie met opdrachtgevers te werken op productniveau. Op termijn is onze ambitie om uit te groeien tot een allround-partner voor digitale strategieën. We zullen onze positie moeten veroveren net zoals we dat in Nederland hebben gedaan.'

Op dit moment werkt het digitale bureau voor merken als 7UP, Pernod Ricard en Peugeot.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in