Overslaan en naar de inhoud gaan

Derek van der Vlugt naar Lab1111

Derek van der Vlugt, oprichter van merkstrategie en innovatiebureau Passion Cooker, is overgestapt naar Lab1111. Hij is daar business…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lab1111-oprichter Jeroen de Bakker: 'Van der Vlugt brengt meer dan 10 jaar werkervaring in marketing en communicatie met zich mee en adviseerde met Passion Cooker klanten als Volkswagen, Rexona, G-Star, Heinz en LG. Ik kwam Derek een aantal maanden geleden tegen en wist direct -gezien zijn achtergrond en interesse- dat hij een goede aanvulling is voor de verdere uitbouw van Lab1111. De vraag naar strategisch advies over owned media en de ontwikkeling van digitale communicatieproducten neemt namelijk fors toe en Derek gaat ons hierbij helpen.'

related partner content for mobile comes here

Van der Vlugt werkte geruime tijd bij P&G en Nike Europe. Hij zegt zelf: 'Steeds meer adverteerders willen interactieve media een fundamentele rol geven in de merkstrategie. Het toenemend belang van relevantie als basis voor effectiviteit vormt daarbij een belangrijk uitgangspunt. Op welke manier kan mijn merk waardevol zijn in het dagelijks leven van mensen? Het draait daarbij telkens om het vinden en tastbaar maken van functionele en emotionele waarden die een merk en consumenten aan elkaar verbindt.'

Lab1111 'initieert, ontwikkelt en exploiteert digitale communicatieproducten als Teamlink van Amstel en Jonge Leeuwen van ING'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in