Overslaan en naar de inhoud gaan

DE & Jumbo passen koffie- en theeschap aan

De nieuwe afdeling ‘Shopper Marketing van Douwe Egberts heeft samen met Jumbo-medewerkers de koffie- en theeschappen in de Jumbo-winkels…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe afdeling ‘Shopper Marketing van heeft samen met Jumbo-medewerkers de koffie- en theeschappen in de door het hele land aangepakt zodat ze overzichtelijker ingericht zijn en nieuwe allure krijgen.

related partner content for mobile comes here

Douwe Egberts Retail Nederland is dit jaar met de afdeling ‘Shopper Marketing’ gestart. Dit team richt zich op de totale categorie warme dranken. Het doel is, aldus Douwe Egberts ‘vanuit een neutrale positie, aan de hand van op maat gemaakte categorieplannen per supermarktformule de totale warmedrankencategorie te laten groeien.

‘Deze omvangrijke schapombouw bij Jumbo is een eerste resultaat na een intensieve samenwerking tussen categorie-experts van beide bedrijven.’

Het schijnt dat in een gemiddelde Jumbo-supermarkt zo’n 175 koffievarianten en 140 verschillende theeën te vinden zijn.

Harm Jan van Pelt, algemeen directeur Douwe Egberts Retail Nederland: ‘Het is uniek dat een fabrikant en een retailer op deze wijze de handen ineen slaan om het gezicht van de totale warmedrankencategorie in zoveel winkels een transformatie te geven.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in