Communicatie Poll: Fitna en de boycot
Nederlandse bedrijven zijn gezwicht voor de dreigende boycot in Jordanië tegen Nederlandse en Deense producten. Zwanenberg…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van vorige week luidde ‘Strak plan van Vogelaar om taalkoppels te vormen van 'oude' en “nieuwe” Nederlanders’. Het merendeel van 72 procent was het hiermee eens en koos voor het antwoord ‘Inderdaad, voorlichten en veranderen begint op straat en niet in een torentje’. 28 procent oordeelde anders en koos voor ‘Nou, het is de vraag of voldoende 'oude Nederlanders' zich vrijwillig aanmelden’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid