Commond introduceert the award office
Commond wil opdrachtgevers die awards inzetten voor hun merkstrategie helpen maximale en aantoonbare ROI te behalen. Commond is het bureau dat onder meer aan de basis stond van de Hema Ontwerpwedstrijd.
“Een award is geen op zichzelf staand instrument”, zegt Martijn Schillemans, senior adviseur/managing partner van the award office. 'Om rendement op te leveren, moet een wedstrijdconcept naadloos aansluiten op de totale communicatie- en merkstrategie. Een succesvolle award is niet alleen een organisatorisch vraagstuk, maar vraagt ook om een goede doorvertaling van strategie en merkwaarden, content op maat en een crossmediale communicatiestrategie en pr-benadering.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaHet aantal partijen dat wedstrijden als marketinginstrument inzet zal verder stijgen, verwacht Schillemans. 'Het is een volwaardig specialisme aan het worden binnen de marketingcommunicatie. Dankzij sociale netwerken wordt het ook steeds eenvoudiger om specifieke doelgroepen te bereiken. Dat betekent dat opdrachtgevers kritisch naar een wedstrijd zullen moeten kijken, om te bepalen of deze de investering waard is.'
The award office speelt op deze trend in met een analysetool voor bestaande awards.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid