Overslaan en naar de inhoud gaan

Commond introduceert the award office

Commond introduceert het label the award office. Het bureau ziet awards, (ontwerp)wedstrijden en competities als volwaardige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Commond wil opdrachtgevers die awards inzetten voor hun merkstrategie helpen maximale en aantoonbare ROI te behalen. Commond is het bureau dat onder meer aan de basis stond van de Hema Ontwerpwedstrijd.

related partner content for mobile comes here

“Een award is geen op zichzelf staand instrument”, zegt Martijn Schillemans, senior adviseur/managing partner van the award office. 'Om rendement op te leveren, moet een wedstrijdconcept naadloos aansluiten op de totale communicatie- en merkstrategie. Een succesvolle award is niet alleen een organisatorisch vraagstuk, maar vraagt ook om een goede doorvertaling van strategie en merkwaarden, content op maat en een crossmediale communicatiestrategie en pr-benadering.'

Het aantal partijen dat wedstrijden als marketinginstrument inzet zal verder stijgen, verwacht Schillemans. 'Het is een volwaardig specialisme aan het worden binnen de marketingcommunicatie. Dankzij sociale netwerken wordt het ook steeds eenvoudiger om specifieke doelgroepen te bereiken. Dat betekent dat opdrachtgevers kritisch naar een wedstrijd zullen moeten kijken, om te bepalen of deze de investering waard is.'

The award office speelt op deze trend in met een analysetool voor bestaande awards.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in