Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Tuc & de afstandbediening

Zoutjesmerk Tuc wil voor de komende tijd ‘voor gezelligheid samen op bank’ zorgen en geeft daarom in november elke dag een ‘Tuc…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Opzetje naar de actie is een onderzoek naar het kijk- en zapgedrag van Nederlanders.

related partner content for mobile comes here

59 procent van de Nederlanders moet nog steeds flink discussiëren om zijn of haar favoriete programma te kunnen zien. Als we het echt niet eens kunnen worden, gaat één van de gezinsleden vaak in een andere kamer tv kijken. Met tegenzin, want 45 procent van de Nederlandse mannen en vrouwen kijkt liever televisie in de woonkamer, omdat het daar gezelliger is.

40 procent zegt voet bij stuk te houden als degene naast ze op de bank een ander programma wil kijken. En dat laatste komt bij 58 procent van de Nederlanders minstens één keer per week voor.

Van de ondervraagde mannen, geeft 37 procent aan dat ze Studio Sport niet willen missen. Vrouwen gaan, zo blijkt uit het onderzoek voor The Voice of Holland (22 procent).

Tuc komt naar eigen zeggen daarom met de ‘Tuc Second Screen’-campagne, een iPad 3 met een ‘Tuc-cover’, zodat men naast elkaar op de bank kan blijven zitten en verschillende programma’s kan kijken. De weggeefactie gaat via .

PanelClix ondervroeg voor Tuc ruim 1.000 Nederlanders.

_

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in