(Campagne) Tuc & de afstandbediening


Opzetje naar de actie is een onderzoek naar het kijk- en zapgedrag van Nederlanders.
59 procent van de Nederlanders moet nog steeds flink discussiëren om zijn of haar favoriete programma te kunnen zien. Als we het echt niet eens kunnen worden, gaat één van de gezinsleden vaak in een andere kamer tv kijken. Met tegenzin, want 45 procent van de Nederlandse mannen en vrouwen kijkt liever televisie in de woonkamer, omdat het daar gezelliger is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS40 procent zegt voet bij stuk te houden als degene naast ze op de bank een ander programma wil kijken. En dat laatste komt bij 58 procent van de Nederlanders minstens één keer per week voor.
Van de ondervraagde mannen, geeft 37 procent aan dat ze Studio Sport niet willen missen. Vrouwen gaan, zo blijkt uit het onderzoek voor The Voice of Holland (22 procent).
Tuc komt naar eigen zeggen daarom met de ‘Tuc Second Screen’-campagne, een iPad 3 met een ‘Tuc-cover’, zodat men naast elkaar op de bank kan blijven zitten en verschillende programma’s kan kijken. De weggeefactie gaat via Facebook.
PanelClix ondervroeg voor Tuc ruim 1.000 Nederlanders.
_
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid