
Vandaag lanceert Philips de socialemediacampagne ‘Light-up-your-city challenge' die mensen oproept om via de speciale campagnewebsite een idee in te sturen om 'zo een stad te veranderen in een bijzondere plek waar je je als inwoner gelukkig en veilig voelt'.
De campagne is onderdeel van een 360-gradencampagne om de nieuwe merkpositionering ‘innovation and you’ bekend te maken. Philips wil tonen hoe het met baanbrekende zorg-, licht- en consumentenoplossingen het leven van mensen over de hele wereld verbetert. Het bedrijf vraagt mensen na te denken over de onmisbare rol van innovatie voor een veranderende samenleving.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe beste ideeën worden op 14, 15 en 16 april 2014 tot leven gewekt als bewegende lichtprojecties in onder andere Gent en Rotterdam.
De inzendingstermijn loopt tot 21 maart 2014. De winnende ideeën worden op 26 maart aanstaande bekend gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee