Overslaan en naar de inhoud gaan

MetrixLab neemt belang in Oxyme

Internetmarktonderzoekbureau MetrixLab heeft een strategisch belang heeft genomen in social media insights bedrijf Oxyme.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

maakt gebruik van digitale onderzoeksmethodologie, waarbij sociale activiteiten gekoppeld worden aan bedrijfsprestaties.

related partner content for mobile comes here

Het ontwikkelde de Digital Sentiment Index (DSI), een nieuwe tool om de online waarde van een merk ten opzichte van concurrerende merken te meten.

DSI staat volgens Oxyme op gelijke voet met KPI’s als verkoopcijfers en marktaandeel en geldt in een groeiend aantal Fortune 500 bedrijven als doelstelling.

Han de Groot, ceo van MetrixLab: ‘We kunnen onze klanten nu ook de kennis en expertise bieden in analyse van sociale media.

Directeur Joep Arts van Oxyme: ‘Door de integratie van Oxyme in MetrixLab zijn social media-analyses niet meer een ‘wereld op zichzelf’ maar is het onderdeel van een groter geheel.’

Met deze overname heeft 450 marketinganalisten en onderzoeksprofessionals in dienst en een netwerk van 150 social media-analisten verspreid over de VS, Europa en Azië.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in