Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) DubbelFrisss: Hou je koel!

Met het thema ‘Hou je koel’ lanceert DubbelFrisss vanaf deze week een nieuwe campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Insteek ervan is dat DubbelFrisss met oplossingen komt ‘voor al die momenten waarop je het hoofd beter koel kunt houden’.

related partner content for mobile comes here

Het thema wordt geïntroduceerd met een televisiecommercial, waarbij het publiek een alternatief einde kan kiezen via www.houjekoel.nl - de vernieuwde site van DubbelFrisss. Daarnaast is ook een app beschikbaar, de ‘Love Gun’. De app is een flirtspel voor tieners en zoekt de matches in de buurt op wie letterlijk flirtpijlen geschoten kunnen worden. Iedere rake pijl onthult een stukje meer informatie over de betreffende hartenjager.

De commercial en de app zijn vanaf week 20 te zien op TV en beschikbaar in de App Store en Google Play.

ACHTUNG! bedacht en ontwikkelde de nieuwe campagne voor DubbelFrisss van FrieslandCampina. Naast de spot en de app worden ook schoolboards en online advertising ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in