Bob is genomineerd
De Effie-jury heeft negen campagnes genomineerd, waaronder ‘Bob jij of Bob ik?’ Het aantal inzendingen bedroeg 56.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een Effie is een onderscheiding voor de meest effectieve communicatiecampagne. Er zijn zes categorieën. Op 11 juni wordt bekendgemaakt wie naar huis gaat met een Gouden, Zilveren of Bronzen Effie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de categorie ideëel/niet-commercieel zijn twee cases genomineerd: ‘Bob jij of Bob ik?’ (Ministerie van Verkeer & Waterstaat / Roorda Boudestein Verbeek) en CliniClowns’ ‘De lach en de traan’ (Stichting Clini-Clowns Nederland/Saatchi & Saatchi Groep Nederland).In de categorie arbeidsmarktcommunicatie is één case genomineerd: ‘Word je manager of brandweermanager’ (Nibra/BvH-groep).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid