Overslaan en naar de inhoud gaan

Black Magic Marker wint Gouden Reiger

Black Magic Marker heeft afgelopen dinsdagavond in Hilversum de Gouden Reiger gewonnen in de categorie ‘Gelegenheidsprojecten’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Gouden Reigers worden uitgereikt aan uitmuntende projecten op het gebied van doelgroepcommunicatie met audiovisuele en/of interactieve media. Het Amsterdamse Black Magic Marker kreeg de prijs voor 'Stilstaan bij vrijheid', de campagne rondom de 100 meter lange vrijheidstrein.

related partner content for mobile comes here

De vrijheidstrein reed 5 weken voorafgaand aan 5 mei mee in de reguliere dienstregeling van de NS. In de coupés werd onder meer filmmateriaal getoond over oorlog en vrijheid gerelateerd aan de plek waar je met de trein op dat moment langsreed. In een andere wagon was bijvoorbeeld een interactieve wereldkaart die de veelheid aan oorlogen en vredesmissies sinds 1945 toonde. Het juryrapport van de Gouden Reiger sprak van 'een krachtige kernboodschap waarbij de vorm de inhoud versterkt; een kunst op zich'.

Black Magic Marker maakte de campagne rondom de vrijheidstrein in opdracht van het Nationaal Comité 4 en 5 mei. Bijbehorende website: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in