Overslaan en naar de inhoud gaan

PostPanic maakt ‘thank you’ webfilm voor Google AdWords

AdWords van Google bestaat tien jaar. AKQA San Francisco vroeg PostPanic een ‘thank you’ webfilm te creëren om de meer dan 1 miljoen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het idee: elke klant persoonlijk benaderen door de individuele bedrijfsnaam een aantal keren visueel te integreren in de film. regisseerde en produceerde de film en werkte samen met digital specialist Rehab (Londen) voor het personaliseren van de film met de naam van de klant.
De film werd geregisseerd door Mischa Rozema van PostPanic en laat een serie van ideeën (experimenten) zien om de individuele adverteerder van te bedanken. Deze ideeën worden uitgevoerd door een fictieve Google researchafdeling. Helaas mislukt elk ambitieus plan. Conclusie? De meest eenvoudige oplossing is vaak de beste. De adverteerder wordt daarom aan het einde van de film door honderden medewerkers wereldwijd van Google toegeschreeuwd met ‘Thank You’.

related partner content for mobile comes here

from on .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in