Beweegcampage levert 3.000 euro op
Commit to get Fit, een campagne om Nederlanders aan te sporen meer te bewegen heeft in de maand juli de beweegcampagne ruim 3.000 euro…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het geld is bedoeld voor de ’kinderharten’, een verzamelnaam voor alle activiteiten van de Nederlandse Hartstichting die gericht zijn op kinderen en jonge mensen. Voor iedere deelnemer aan Commit to get Fit storten de deelnemende fitnesscentra 5 euro op de rekening van de Hartstichting. In de eerste maand werd op deze manier meer dan 3.000 euro bij elkaar gesport. Dat geld is bestemd voor wetenschappelijk onderzoek en hulp aan kinderen en jong volwassenen met een hartafwijking.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Commit to get Fit is een landelijke actie en een iniatief van EFAA Health Managment, Marketing Collectief Fitness en Bureau&Zo Marketing Communicatie en loopt tot 31 augustus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid