Overslaan en naar de inhoud gaan

Betaalde voicemail valt slecht bij consument

De aankondiging van KPN Telecom dat er vanaf 10 mei betaald moet worden voor voicemail, is niet in goede aarde gevallen bij de consument.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit een onderzoek dat bureau Flycatcher de afgelopen dagen heeft verricht onder ruim duizend Nederlanders van 18 jaar en ouder. Op 1 mei kondigde KPN Telecom aan dat voicemail met ingang van 10 mei niet meer gratis is. De meerderheid van de ondervraagden (82 pct) vindt dat de KPN mensen om de tuin heeft geleid door de dienst eerst gratis aan te bieden en hier vervolgens kosten voor te gaan berekenen. Er bestaat bij de meesten (79 pct) weinig begrip voor het argument van KPN dat zij door de ‘regelgeving’ genoodzaakt is kosten in rekening te brengen. De aankondigingsperiode (acht dagen van tevoren) wordt door 91pct van de ondervraagden als veel te kort beschouwd.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in