Betaalde voicemail valt slecht bij consument
De aankondiging van KPN Telecom dat er vanaf 10 mei betaald moet worden voor voicemail, is niet in goede aarde gevallen bij de consument.…
Dit blijkt uit een onderzoek dat bureau Flycatcher de afgelopen dagen heeft verricht onder ruim duizend Nederlanders van 18 jaar en ouder. Op 1 mei kondigde KPN Telecom aan dat voicemail met ingang van 10 mei niet meer gratis is. De meerderheid van de ondervraagden (82 pct) vindt dat de KPN mensen om de tuin heeft geleid door de dienst eerst gratis aan te bieden en hier vervolgens kosten voor te gaan berekenen. Er bestaat bij de meesten (79 pct) weinig begrip voor het argument van KPN dat zij door de ‘regelgeving’ genoodzaakt is kosten in rekening te brengen. De aankondigingsperiode (acht dagen van tevoren) wordt door 91pct van de ondervraagden als veel te kort beschouwd.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid