Bedrijven verhelpen 40.000 klachten via klacht.nl
Klacht.nl reikt vrijdag haar jaarlijkse awards uit aan de bedrijven die via de site de meeste klachten van consumenten wisten te verhelpen. In elk van de 34 categorieën werd gekeken welk bedrijf met meer dan 50 klachten in 2012 minimaal 95 procent wist te verhelpen. Enkele bedrijven haalden zelfs een score van 100 procent, zoals Holland Casino, Dixons en Tellsell. In het totaal plaatsten consumenten 75.000 klachten in 2012, waarvan er 40.000 door de desbetreffende bedrijven werden verholpen. Dat is ruim 30 procent meer dan in 2011.
Het hoogste percentage behaalden online warenhuizen, online reisbureaus en couponsites. Drogisterijen, supermarkten en loterijen scoorden het laagst. De meeste klachten werden gemeld over telecombedrijven, webshops en postbedrijven.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisKlacht.nl ziet dat steeds meer bedrijven het belang van online service inzien en actiever worden op dit gebied.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid