Overslaan en naar de inhoud gaan

AutoWeek lanceert eigen ‘AutoRAI’, maar dan anders

In juni 2014 wordt een nieuw jaarlijks auto-event geïntroduceerd. De naam? AutoWeek Live.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De automotivebranche heeft het niet makkelijk. Niet voor niets werd editie 2013 van de AutoRAI afgeblazen. AutoWeek, een titel van Sanoma (tijdschrift, online, video en meer), ziet voor 2014 wél brood in het organiseren van een autobeurs, maar de opzet wordt wel helemaal anders.

related partner content for mobile comes here

Het event (drie dagen) zal gehouden gaan worden op het RDW-terrein in Lelystad, waar bezoekers zelf de zelf de nieuwste auto’s kunnen testen op een zogeheten kombaan.

AutoWeek wil op het event het eigen automotivemerk tot leven laten komen middels 7 werelden: supercars, test ‘m zelf, autolab, occasions, meeting point, classics en pitshop.

Uit het persbericht: ‘Dromen en realiteit komen op verrassende wijze bij elkaar, want ook de nieuwste modellen ontbreken niet en zelfs primeurs voor Nederland worden verwacht.’

Belooft wordt dat een aantal bekende coureurs demonstraties komen geven op de kombaan.

AutoWeek Live denkt op 7, 8 en 9 juni minimaal 30.000 bezoekers te kunnen trekken. Dat laat zien dat AutoWeek Live nog wel fors moet groeien om in de buurt te komen van de proporties van de AutoRAI. Die trok in 2011 270 duizend bezoekers. De kaartverkoop start in maart. Abonnees van AutoWeek krijgen korting op de entree.

Lees in Adformatie (verschijnt 13 december aanstaande) een uitgebreid interview met de hoofdredacteur van AutoWeek, Robert van den Ham

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in