Aldi is onverslaanbaar, in Duitsland
Duitslands sterkste merk in 2000 was Aldi, zo blijkt uit onderzoek van Young & Rubicam, waarbij 3500 respondenten 1540 merken kregen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De discount-supermarktketen stond ook in een eerder onderzoek in 1993 aan kop. Ook de nummer twee uit dat jaar, Coca-Cola, behield zijn topposi-tie. Nivea rukte ten opzichte van 1993 een plaats op en stond in 2000 op drie. Het merk dat de grootste opmars maakte is onbetwist Ikea. Het steeg met maar liefst 180 plaatsen naar nummer acht op de ranglijst.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid