Overslaan en naar de inhoud gaan

55-Plussers gebruiken veelal radio en internet

Weer een vooroordeel dat langzaam maar zeker begint af te nemen in waarde. Ouderen en internet, het blijft voor de meeste marketeers en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weer een vooroordeel dat langzaam maar zeker begint af te nemen in waarde. Ouderen en internet, het blijft voor de meeste marketeers en ondernemers een ongelukkige combinatie. Maar dat valt dus wel mee. Volgens de senioren zelf tenminste. Maar liefst 45% is minimaal wekelijks online te vinden, zo blijkt uit onderzoek van in opdracht van .

related partner content for mobile comes here

Onder ruim vijfhonderd 55-plussers is het gebruik en de waardering van diverse media getoetst. Naast gebruik, is ook de waardering van internet als mediatype erg goed, met een score van gemiddeld 7,6. Daarmee is internet samen met de radio het favoriete 'seniorenkanaal'.

De krant krijgt een 7,4 van de oudjes. Tijdschriften een 7,2 en teletekst een 7,1. En de TV dan? Het meest gebruikte medium wordt afgescheept met een 6,8, wat een mooie contradictio interminus oplevert. Zet 'm dan niet aan!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in