Bol.com en Unilever winnen bij Emma's
Zilver was er voor Transavia.com. De prijzen werden donderdag tijdens de zesde editie van de ‘E-mailmarketing Conferentie’ uitgereikt door juryvoorzitter Marc Borgers.
‘Een bijzonder vernieuwend innovatief concept’ zo oordeelt de jury over het digitale magazine nieuwe stijl Bomvol van Bol.com. Lezers kiezen zelf de leesvolgorde en de onderwerpen waarin ze geïnteresseerd zijn. ‘Ook qua creativiteit is het magazine erg goed, zowel qua design en opmaak, maar ook qua concept’, stelt de jury unaniem.
‘Het Unilever-concept ‘Life & Cooking’ scoort over de hele linie van criteria goed’, aldus de jury. Zo is er sprake van personalisatie: het weerbericht is bijvoorbeeld aangepast op basis van je postcode, en heb je je geboortedatum achtergelaten dan krijg je jouw persoonlijke horoscoop. Er wordt ook veel interactiviteit geboden, leden worden hiervoor beloond via een spaarsysteem.
Transavia.com won zilver voor ‘de goede resultaten van de actie “Jouw foto op ons vliegtuig”.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid