Overslaan en naar de inhoud gaan

2.0 Redt de Wereld

De wereldeconomie gaat in sneltreinvaart de berg af en we staan nog maar aan het begin, vermoed ik.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe eeuw is met een totale transformatie periode gestart. Na 9/11/01 zitten we in een nieuwe nog veel fundamentelere crisis.
De economie dreigt stil te komen liggen. Kijkend naar de vorige crisis deze eeuw dan lag het aan de te overspannen waardering van de IT wereld.

related partner content for mobile comes here

Was ik het toen niet mee eens en nog steeds niet. Want die zelfde IT heeft ons er in relatief korte tijd weer bovenop geholpen. De redding moet dus van creatieve denkers en IT omgevingen komen.

Dan bedoel ik nieuwe creatieve Mens-Internet-oplossingen.

Marketeer en Merk kunnen nu bewijzen dat zij daar een fundamentele rol kunnen spelen op wereldniveau.

De kansen die er voor hun en Merken liggen liegen er niet om. Het Merk gesteund door de IT marketeer kan een baanbrekende rol spelen. Bijvoorbeeld autofabrikanten die zelf geen auto's meer bouwen maar energiezuinige vervoersoplossingen bieden.

Banken die hun eigenaardige rol ombuigen tot echte dienstverleners en met Mensgerichte oplossingen komen in plaats van weer de zoveelste slimme actie starten met een bekende NL-er.

Het graai-denken zal plaats moeten maken voor echt service en oplossend denken. En nieuwe IT oplossingen die een 2.0 basis hebben kunnen daar een doorslaggevende rol in spelen.

Het Merk zal nog meer Mens moeten worden en netoplossingen kunnen daarbij helpen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in