2.0 Redt de Wereld
De nieuwe eeuw is met een totale transformatie periode gestart. Na 9/11/01 zitten we in een nieuwe nog veel fundamentelere crisis.
De economie dreigt stil te komen liggen. Kijkend naar de vorige crisis deze eeuw dan lag het aan de te overspannen waardering van de IT wereld.
Was ik het toen niet mee eens en nog steeds niet. Want die zelfde IT heeft ons er in relatief korte tijd weer bovenop geholpen. De redding moet dus van creatieve denkers en IT omgevingen komen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDan bedoel ik nieuwe creatieve Mens-Internet-oplossingen.
Marketeer en Merk kunnen nu bewijzen dat zij daar een fundamentele rol kunnen spelen op wereldniveau.
De kansen die er voor hun en Merken liggen liegen er niet om. Het Merk gesteund door de IT marketeer kan een baanbrekende rol spelen. Bijvoorbeeld autofabrikanten die zelf geen auto's meer bouwen maar energiezuinige vervoersoplossingen bieden.
Banken die hun eigenaardige rol ombuigen tot echte dienstverleners en met Mensgerichte oplossingen komen in plaats van weer de zoveelste slimme actie starten met een bekende NL-er.
Het graai-denken zal plaats moeten maken voor echt service en oplossend denken. En nieuwe IT oplossingen die een 2.0 basis hebben kunnen daar een doorslaggevende rol in spelen.
Het Merk zal nog meer Mens moeten worden en netoplossingen kunnen daarbij helpen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid