Jungle Rating wordt Jungle Minds
Internetadviesbureau Jungle Rating heet vanaf vandaag: Jungle Minds.
Sinds de oprichting, acht jaar geleden, heeft het bureau haar werkterrein geleidelijk verlegd van website-onderzoek naar advies.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet bureau heeft zich nu geherpositioneerd als een adviesbureau met een drietal diensten: Onderzoek (onder de noemer Insights), Advies en Interim.
De oude naam Jungle Rating refereerde teveel aan onderzoek, vandaar de nieuwe naam Jungle Minds.
'Deze naam benadrukt de mensen achter ons bureau. Want het zijn de medewerkers die samen met de klant online resultaten behalen', aldus directeur Geert-Jan Smits.
De naamswijziging werd gisteravond bekend gemaakt tijdens een bijeenkomst in het FD-auditorium in Dauphine.
Joost Steins Bisschop (partner bij Jungle Minds en FD-columnist) benoemde in zijn presentatie drie overkoepelende online trends: (de opkomst van) digitale identiteiten, (de kracht van persoonlijke) netwerken en standaardisatie ('lego economie'), en hing deze vervolgens aan de ontwikkelingen in de reisbranche, banken en corporate websites.
Jungle Minds is van mening dat innovaties op het gebied van technologie en internet alleen kans van slagen hebben als ze beantwoorden aan deze trends.
De visie, in de vorm van een viertal columns, is na te lezen in een boekje, een online versie heb ik nog niet kunnen vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid