Overslaan en naar de inhoud gaan

Jungle Rating wordt Jungle Minds

Internetadviesbureau Jungle Rating heet vanaf vandaag: Jungle Minds.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Internetadviesbureau Jungle Rating heet vanaf vandaag: .

related partner content for mobile comes here

Sinds de oprichting, acht jaar geleden, heeft het bureau haar werkterrein geleidelijk verlegd van website-onderzoek naar advies.

Het bureau heeft zich nu geherpositioneerd als een adviesbureau met een drietal diensten: Onderzoek (onder de noemer Insights), Advies en Interim.

De oude naam Jungle Rating refereerde teveel aan onderzoek, vandaar de nieuwe naam Jungle Minds.
'Deze naam benadrukt de mensen achter ons bureau. Want het zijn de medewerkers die samen met de klant online resultaten behalen', aldus directeur Geert-Jan Smits.

De naamswijziging werd gisteravond bekend gemaakt tijdens een bijeenkomst in het FD-auditorium in Dauphine.
Joost Steins Bisschop (partner bij Jungle Minds en FD-columnist) benoemde in zijn presentatie drie overkoepelende online trends: (de opkomst van) digitale identiteiten, (de kracht van persoonlijke) netwerken en standaardisatie ('lego economie'), en hing deze vervolgens aan de ontwikkelingen in de reisbranche, banken en corporate websites.

Jungle Minds is van mening dat innovaties op het gebied van technologie en internet alleen kans van slagen hebben als ze beantwoorden aan deze trends.

De visie, in de vorm van een viertal columns, is na te lezen in een boekje, een online versie heb ik nog niet kunnen vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in