Overslaan en naar de inhoud gaan

Zweedse verzekeraar If lanceert 'kindvriendelijke' navigatie-app

Bestuurders moeten door ‘child voice navigation’ oplettender gaan rijden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne voor de nieuwe navigatie-app &;&; werd ontwikkeld door het Zweedse reclamebureau .

related partner content for mobile comes here

De app werkt hetzelfde als de bekende navigatiesystemen, alleen wordt de navigatiestem op bepaalde punten vervangen door een kinderstem. Volgens gaan bestuurders langzamer rijden in de buurt van scholen en kinderdagverblijven, omdat het geluid van een kinderstem inspeelt op het ‘beschermingsinstinct&; van de bestuurder.

Een eerste versie van Slow Down GPS is inmiddels gelanceerd in Scandinavië en te downloaden als app in de Apple Store en Google Play. Het project is totstandgekomen via crowdfunding en mensen kunnen hun eigen locaties toevoegen aan de app.

Vooralsnog werkt de app alleen in Scandinavië.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Client: If Insurance
Title: Slow Down GPS
Agency: Forsman & Bodenfors
Art Director: Samuel Åkesson
Copywriter: Joakim Labraaten
Designer: Johan Fredriksson
Planner: Lars Friberg
PR strategist: Maja Bredberg
Account Director: Maria Bergkvist
Account Manager: Kristina Wilmar, Joachim Levin
Digital Producer: Andreas Johansson
Agency Producer: Magnus Kennhed
Film Production Company: Bacon STH
Director: Tarik Saleh
Executive Producer: Ylva Axell
Producer: Sophie Hedberg
Director of Photography: Fredrik Wenzel
Editor: Joakim Pietrasek
App Production Company: Starcut
PR Agency: Juno
Digital Production Company: Earth People

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in