Zweedse verzekeraar If lanceert 'kindvriendelijke' navigatie-app
De campagne voor de nieuwe navigatie-app 'Slow Down GPS' werd ontwikkeld door het Zweedse reclamebureau Forsman & Bodenfors.
De app werkt hetzelfde als de bekende navigatiesystemen, alleen wordt de navigatiestem op bepaalde punten vervangen door een kinderstem. Volgens If gaan bestuurders langzamer rijden in de buurt van scholen en kinderdagverblijven, omdat het geluid van een kinderstem inspeelt op het ‘beschermingsinstinct' van de bestuurder.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEen eerste versie van Slow Down GPS is inmiddels gelanceerd in Scandinavië en te downloaden als app in de Apple Store en Google Play. Het project is totstandgekomen via crowdfunding en mensen kunnen hun eigen locaties toevoegen aan de app.
Vooralsnog werkt de app alleen in Scandinavië.
Slow Down GPS by If Insurance (Child Voice Navigation)
Credits
Client: If Insurance
Title: Slow Down GPS
Agency: Forsman & Bodenfors
Art Director: Samuel Åkesson
Copywriter: Joakim Labraaten
Designer: Johan Fredriksson
Planner: Lars Friberg
PR strategist: Maja Bredberg
Account Director: Maria Bergkvist
Account Manager: Kristina Wilmar, Joachim Levin
Digital Producer: Andreas Johansson
Agency Producer: Magnus Kennhed
Film Production Company: Bacon STH
Director: Tarik Saleh
Executive Producer: Ylva Axell
Producer: Sophie Hedberg
Director of Photography: Fredrik Wenzel
Editor: Joakim Pietrasek
App Production Company: Starcut
PR Agency: Juno
Digital Production Company: Earth People
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid