Overslaan en naar de inhoud gaan

Zakelijk Nederland telefonisch slecht bereikbaar

Meer dan de helft van zakelijk Nederland was in 2000 slecht bereikbaar, zo blijkt uit de Tact-Barometer 2000 van Tact (een consultancy- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Slechts 47% van de onderzochte bedrijven voldeed aan de normen. Dat betekent dat één op de twee zakelijke telefoontjes, niet naar tevredenheid van de beller wordt afgehandeld. Een op de vier bellers moet te lang wachten voordat de telefoon wordt opgenomen. Meer dan de helft van de gesprekken waarbij de beller die niet direct bij de juiste persoon terecht komt, krijgt de beller onvoldoende alternatieven aangeboden (zoals het aanbieden van een terugbelafspraak). En 31% van de terugbelafspraken worden niet nagekomen. Verder constateert het onderzoek grote verschillen in de bereikbaarheid in verschillende branches. Uitschieter in negatieve zin is de gezondheidszorg en in positieve zin de zakelijke dienstverlening. De Tact-Barometer doet uitspraken over de wachttijd en klantvriendelijkheid (begroeting, afwikkelen gesprekken, nakomen terugbelafspraken) in elf branches. De telefonische bereikbaarheid is gemeten op basis van vijftigduizend testtelefoontjes.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>Bron: Adformatie Online<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in