Overslaan en naar de inhoud gaan

Y&R wint Burger King-account

Young & Rubicam gaat in de Amerikaanse regio het 340 miljoen dollar tellende reclame- en media-account van Burger King behandelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Interpublic Group of Companies bureaus Deutsch New York, DraftWorldwide (dat de promoties deed) en MediaFirst vallen hiermee buiten de boot. Young & Rubicam gaat advertising en interactive doen, Wunderman neemt de taak van DraftWorldwide over en het media-account komt bij MindShare terecht. De hamburgerketen werkt ook nog met een aantal independents.

related partner content for mobile comes here

De verschuiving komt nadat in december Brad Blum de nieuwe ceo van Burger King werd. Het fastfoodconcern was daarvoor in handen gekomen van venture capital bedrijf Texas Pacific Partners. Burger King besloot vervolgens tot een herziening van de verschillende accounts, aldus BrandRepublic. Wat de aanstelling van Y&R internationaal betekent, is niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in