Overslaan en naar de inhoud gaan

Wouter de Vries jr: ‘Weg met concurrentievoordeel en concurrentiestrategie’

De beste artikelen uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag: een interview met Wouter de Vries, wetenschapper en auteur van het boek…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wouter de Vries bracht 20 belangrijke denkers en modellen samen in een denkmodel voor dienstenmarketeers. Een dienstverlener kan op drie niveaus scoren dan wel falen. Een dienst is niet-tastbaar, de klant participeert in het proces en de dienstverlener heeft een meer of minder informele relatie met de klant. Alleen beseft men zich dat meestal niet. ‘Veel dienstverleners focussen op backoffice, denken niet na over de vraag wat de klant moet doen om met hem in contact te komen. Die doet namelijk niks zodra hij merkt dat het te ingewikkeld wordt. Onprettige website? Daar komt-ie nooit meer terug.’ Het boek Dienstenmarketing beleefde reeds vier herdrukken.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in