Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer: vandenbusken, New Brand Activators en MWM2

Wie waren de 'movers en shakers' van afgelopen week?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld


Roderic Mul is bij vandenbusken gestart als executive creative director na eerder als digital creative gewerkt te hebben bij Isobar, Qi/QiONLY en The online Company. vandenbusken had door de groei van bestaande en de komst van nieuwe klanten behoefte om het creatieve team te versterken.

related partner content for mobile comes here


Barbara Berkhout is de nieuwe accountmanager bij New Brand Activators in Veghel. Voorheen werkte zij bij Kittyhawk en later bij david.  Barbara functioneert als sparringspartner en adviseur op het gebied van communicatie- en positioneringsvraagstukken.


Reneé van der Zanden is begonnen als Research Consultant bij onderzoeksbureau MWM2. Ze gaat het team Not-for-profit & Media ondersteunen bij groeiend aantal projecten. Van der Zanden werkte hiervoor bij een onderwijs- en arbeidsmarktadviesbureau en Significant, een onderzoeksbureau in het publieke domein.


Aric Austin is onlangs toegetreden tot het senior managementteam van Zoomin.TV met als taak om de internationale activiteiten verder te ontwikkelen. De toetreding volgt op de acquisitie afgelopen zomer van een meerderheidsbelang door het Zweedse Modern Times Group.

De directie van marktonderzoeksbureau Markteffect heeft het managementteam van de organisatie per direct uitgebreid met Danny Meulenbroeks. Hij wordt er manager kwaliteit en research.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in