Wal-Mart naar Draft FCB en Carat
Wal-Mart Stores hebben het 580 miljoen dollar tellende creatieve account ondergebracht bij Draft FCB. Carat kreeg het media-account…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is een grote winst voor het onlangs samengevoegde Draft FCB. Het huidige bureau GSD&M, Martin Agency en Ogilvy & Mather, New York waren ook in de race.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wal-Mart wil met zijn nieuwe communicatiedoelstellingen bereiken dat klanten die in de supermarkten komen voor meer verschillende producten gaan kiezen. Daarbij horen vooral ook producten van grotere kwaliteit als bijvoorbeeld sushi en wijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Adage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid