Virtueel voetballen met app van Deens frisdrankmerk
DDB Kopenhagen heeft tijdens de EURO2012 voor Deense sportdrankmerk Faxe een campagne ontwikkeld, waarbij ze in wilde spelen op de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Er werden over heel Denemarken honderduizenden virtuele ballen neergelegd, die Faxe app gebruikers via de app konden vinden, konden weg schopppen en hiermee diverse prijzen konden winnen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Resultaten
De app stond in de Android en iPhone app store op nummer 1 en werd meer dan 200.000 maal gedownload. Dit is 10% van alle smartphone gebruikers in Dennemarken. Meer dan een miljoen virtuele ballen zijn in de Augmented Reality app weggeschopt. De app veroorzaakte een 115% groei in hun social media bereik.
Zie de case video hier:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid