Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever met Unox.tv

Onder de naam Unox.tv maakt Unilever zijn entree op internet met IP-TV. Met de uitzending van de finale van het door Unox gesponsorde NK…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder de naam maakt Unilever zijn entree op internet met IP-TV. Met de uitzending van de finale van het door Unox gesponsorde NK Bommetje in Bergschenhoek bijt Unilever het spits af

De Unilever-dochter bereikte overeenstemming met Sportfondsen Nederland, de organisator van het kampioenschap duikplank springen, over het sponsorschap en de uitzendingen.

Waar moet zo'n tv-zender het dan van hebben qua presentatoren? Daarvoor wist Unilever ex-coryfee van het Nederlandse lied Chiel Montagne van 'Op Volle Toeren' te strikken. Inmiddels een paar jaar ouder en een aantal Unox-worsten vetter is aan het innemende stemgeluid Chiel Montagne nog weinig veranderd. TV-bejaarden kunnen nu niet enkel terecht bij regionale en lokale omroepen maar ook bij gesponsorde tv op internet.

Jacco Verhaeren, de trainer van Olympisch zwemkampioen Pieter van den Hoogenband, schnabbelt een duizendje of wat aan euri bij door op te treden als bommetjesdeskundoloog. Ze mogen proberen te vertellen hoe de deelnemers in het water springen bij het 'Broodje Unox NK Bommetje'.

Wanneer de eerste uitzending slaagt dan komt Unilever op Unox.tv ook live met de nieuwjaarsduik in Scheveningen. "Maar ook andere oer-Hollandse evenementen worden inmiddels in kaart gebracht", klinkt het enthousiast vanuit de burelen van Unilever en Unox.

Concept en productie worden verzorgd door het Rotterdamse communicatiebureau en Sander Versluys Crossmedia Producties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in