
Onder de naam Unox.tv maakt Unilever zijn entree op internet met IP-TV. Met de uitzending van de finale van het door Unox gesponsorde NK Bommetje in Bergschenhoek bijt Unilever het spits af
De Unilever-dochter bereikte overeenstemming met Sportfondsen Nederland, de organisator van het kampioenschap duikplank springen, over het sponsorschap en de uitzendingen.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBWaar moet zo'n tv-zender het dan van hebben qua presentatoren? Daarvoor wist Unilever ex-coryfee van het Nederlandse lied Chiel Montagne van 'Op Volle Toeren' te strikken. Inmiddels een paar jaar ouder en een aantal Unox-worsten vetter is aan het innemende stemgeluid Chiel Montagne nog weinig veranderd. TV-bejaarden kunnen nu niet enkel terecht bij regionale en lokale omroepen maar ook bij gesponsorde tv op internet.
Jacco Verhaeren, de trainer van Olympisch zwemkampioen Pieter van den Hoogenband, schnabbelt een duizendje of wat aan euri bij door op te treden als bommetjesdeskundoloog. Ze mogen proberen te vertellen hoe de deelnemers in het water springen bij het 'Broodje Unox NK Bommetje'.
Wanneer de eerste uitzending slaagt dan komt Unilever op Unox.tv ook live met de nieuwjaarsduik in Scheveningen. "Maar ook andere oer-Hollandse evenementen worden inmiddels in kaart gebracht", klinkt het enthousiast vanuit de burelen van Unilever en Unox.
Concept en productie worden verzorgd door het Rotterdamse communicatiebureau In1 en Sander Versluys Crossmedia Producties.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee