Overslaan en naar de inhoud gaan

Olm: Top of flop?

Olm hoopt met zijn goedkope doordrinkbier op een vaste plek in de Nederlandse horeca, en biedt nu ook flesbier aan slijterijen en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Olm hoopt met zijn goedkope doordrinkbier op een vaste plek in de Nederlandse horeca, en biedt nu ook flesbier aan slijterijen en buitenlandse supermarkten. Wat denkt u,

related partner content for mobile comes here

Het jonge biermerk Olm probeert vooral bij cafebazen en studentenhuizen naar binnen te komen. 'Want studenten zijn de bierdrinkers van nu en de beslissers van de toekomst' aldus Olm-directeur Marc Schneider.

Olm ontwikkelt ook flesbier voor de horecagroothandel en slijters. Schneider: 'De Nederlandse slijters hebben veel klanten verloren aan de supermarkten, wij bieden hen een biertje dat betaalbaar is en tegenwicht kan bieden aan de grotere merken.' Verkoop via Nederlandse supermarkten is geen optie, maar Schneider richt zich wel op het buitenlands. 'Nederlands bier staat goed bekend over de grenzen, ik denk dat OLM van die goede naam kan profiteren.

Lees meer over de marketing van Olm op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in