Triticum wint prijs “Emerging Entrepreneur


De prijs, 5.000 euro aan reclameadvies, is bedoeld voor kleine, snelgroeiende ondernemingen met ‘een sterke visie, een hoge dosis ondernemingslust en een opvallend en onderscheidend product’.
Triticum is er volgens de jury in geslaagd ‘een zeer innovatief product met lef en doorzettingsvermogen op markt te zetten’. Een markt die doorgaans gedomineerd wordt door wereldwijde, grote spelers. ‘Aangetoond is dat de honingzalf en wondverbanden van Triticum leiden tot opmerkelijke resultaten in wondbehandeling’, aldus de jury.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSReclamebureau Nijgh sponsort de prijs om het ondernemerstalent in Nederland te stimuleren. De uitreiking was onderdeel van de galafinale van Entrepreneur of the Year 2004 afgelopen zaterdagavond in de Cruise Terminal in Rotterdam. Deze ondernemersprijs wordt georganiseerd door Ernst & Young, samen met Tiscali en Fortis Bank.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid