Overslaan en naar de inhoud gaan

Triticum wint prijs “Emerging Entrepreneur

Producent van medicijnen op basis van honing Triticum heeft afgelopen zaterdag de Emerging Entrepreneur of the Year Award 2004 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs, 5.000 euro aan reclameadvies, is bedoeld voor kleine, snelgroeiende ondernemingen met ‘een sterke visie, een hoge dosis ondernemingslust en een opvallend en onderscheidend product’.

related partner content for mobile comes here

Triticum is er volgens de jury in geslaagd ‘een zeer innovatief product met lef en doorzettingsvermogen op markt te zetten’. Een markt die doorgaans gedomineerd wordt door wereldwijde, grote spelers. ‘Aangetoond is dat de honingzalf en wondverbanden van Triticum leiden tot opmerkelijke resultaten in wondbehandeling’, aldus de jury.

Reclamebureau Nijgh sponsort de prijs om het ondernemerstalent in Nederland te stimuleren. De uitreiking was onderdeel van de galafinale van Entrepreneur of the Year 2004 afgelopen zaterdagavond in de Cruise Terminal in Rotterdam. Deze ondernemersprijs wordt georganiseerd door Ernst & Young, samen met Tiscali en Fortis Bank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in