Overslaan en naar de inhoud gaan

Tv-campagne over nutteloosheid terrorisme

Met het thema 'Er zit geen toekomst in terrorisme' start de European Security Advocacy Group (ESAG) komende week een tv-campagne die te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De boodschap van 30 seconden moet mensen bewust maken van de ‘volstrekte nutteloosheid van terrorisme' zegt Jörg Borgwardt, woordvoerder van ESAG. 'We willen de boodschap aan iedereen vertellen - opinieleiders, beslissers, beïnvloeders en de gewone bevolking - en hen helpen begrijpen hoe belangrijk het is dat alle regeringen tegen dit probleem vechten.'

related partner content for mobile comes here

De campagne wordt in meerdere Europese landen uitgezonden. Elke boodschap richt zich op een specifiek aspect van terrorisme en laat zien hoe het de levens van onschuldige, nietsvermoedende slachtoffers verwoest. Er zal geen direct geweld zichtbaar zijn, alleen de gevaren van terrorisme - vooral met betrekking tot Europa.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in