Overslaan en naar de inhoud gaan

Transavia zet in op de aanstekelijkheid van vriendelijk gedrag

De campagne 'De kracht van vriendelijkheid' is het eerste resultaat van de samenwerking met Kokoro Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de campagne wil de lowcost luchtvaartmaatschappij zich profileren als love brand, waar je naast een betaalbare prijs kunt rekenen op gastvrijheid en vriendelijke service.

related partner content for mobile comes here

In de commercial lijkt vriendelijk gedrag aanstekelijk te zijn. Van een personage die de liftdeur openhoudt voor iemand die aan komt rennen tot een stewardess die een knuffel opraapt en aan deze teruggeeft aan een kind. Dit gedrag staat voor de gastvrijheid aan boord, die het merk ook in de wereld wil uitdragen.

‘We lijken vriendelijkheid een beetje te zijn vergeten. Dat is jammer, want er schuilt juist een enorme kracht in.&; aldus Rik Heijmen van . Het bureau en mag zich daarom nu partner van noemen. ‘Vriendelijkheid zit in ons allemaal en is ontzettend aanstekelijk, waardoor de wereld een leukere plek wordt om in te leven. Daar gaan we mensen aan herinneren met deze campagne.’

&;Let me take your selfie&;
is verantwoordelijk voor de activatie van de campagne op sociale media. Er zijn vier vriendelijke producten ontwikkeld die bijdragen aan het &;feelgood-gevoel&; op reis. &;Op een ludieke manier maken we de kracht van een vriendelijk gebaar zichtbaar en helpen we mensen een handje om vriendelijk te zijn&;, stelt Roy Scheerder, commercieel directeur van Transavia.

Vanaf eind juni zal op het online platform te zien zijn hoe vakantievierders reageren op de vriendelijke producten.

Credits
Verantwoordelijken bij Transavia
Commercieel Directeur: Roy Scheerder
Manager Marketing Communications: Kim van Eck
Marketing Communication Specialist : Carly ter Doest

Verantwoordelijken bij KOKORO
Strategy: Rik Heijmen
Concept: Wouter Vanhaeren, Merlijn van Vliet
Project: Annette Menheere, Valery Story

Productie
Regie: Hugo Keijzer - WeFilm
DOP: Robbie van Brussel - WeFilm
Producer: Tobias Wilbrink - WeFilm
Productie Manager: Anouk Knapen - WeFilm
Postproductie: Joppo te Veldhuis - De Grot
Sound: Jaap Wajer - Loudness
Muziek: Tommy Zee - Massive Music
Design: Gerrit Dijkstra - KOKORO
Bouw: Alion

Media: MECGlobal
Online Media: DQ&A

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in