Overslaan en naar de inhoud gaan

Tiffany & Co. wil verjongen en schakelt Nederlandse fotografen in

Het Amerikaanse juwelenmerk wil aantrekkelijker worden voor millennials
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Luxemerk Tiffany & Co. wil aantrekkelijker worden voor jonge consumenten. Ontwerper Reed Krakoff is verantwoordelijk voor de verjonging van het merk en schakelde het Nederlandse fotografieduo Inez van Lamsweerde en Vinoodh Matadin in voor de campagne. De stijl van deze fotografen is rauwer dan we van het merk gewend zijn.

related partner content for mobile comes here

Persoonlijke stijl


Verder is de groep modellen jonger en diverser. Een paar bekende namen zijn Zoë Kravitz, Elle Fanning, Janelle Monae en Cameron Russell. De campagne heet ‘There’s only one’. Krakoff: ‘In de campagne staan zes sterke, intelligente en dappere individuen centraal die zichzelf laten zien met ieder hun eigen unieke talent en persoonlijke stijl.’

Verder is de groep modellen jonger en diverser. Een paar bekende namen zijn Zoë Kravitz, Elle Fanning, Janelle Monae en Cameron Russell. De campagne heet ‘There’s only one’. Krakoff: ‘In de campagne staan zes sterke, intelligente en dappere individuen centraal die zichzelf laten zien met ieder hun eigen unieke talent en persoonlijke stijl.’

Over de Nederlandse fotografen zegt hij: '[Inez & Vinoodh] zijn heel stimulerend. Ze willen dat het natuurlijk aanvoelt. Ik vind het fantastisch om te zien hoe ze samenwerken.' (bron: W)

De campagne is vanaf september te zien in modebladen en online.

Zo zien jongeren het merk


Volgens experts is verjonging van het merk hard nodig, want millennials zien Tiffany & Co. als een traditioneel, saai merk voor een oudere generatie. ‘Deze groeiende groep welvarende maar nog niet rijke millennials - met salarissen van 100.000 tot 250.000 euro per jaar- besteden hun geld aan eigentijdse merken of sieraden van niche-ontwerpers,’ aldus een artikel in Reuters.

een artikel in Reuters.

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in