Theaterbrochure blijft altijd up-to-date door augmented reality


[PERSBERICHT]
Het theater zet als eerste Augmented Reality in om de beleving van theaterproducties te verhogen. Augmented Reality In de nieuwe brochure is dan ook Augmented Reality ingezet om de beleving, maar ook het gemak voor theaterbezoekers te vergroten. Met Dutch Rose Media uit Eindhoven wordt samen gezocht naar nieuwe mogelijkheden. "Fantasie is je enige beperking" zegt Natasja Paulsen, creative director van het bedrijf. "We werken al voor Hema, Q-music en andere grote partijen. Maar juist in de belevingssfeer is het leuk een partner te vinden met wie je samen naar nieuwe mogelijkheden zoekt. In een stad als Eindhoven moet dat als eerste gezocht worden, dat vond het Parktheater ook. We zijn benieuwd waar we samen uit gaan komen”, aldus Paulsen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNaast mini-inleidingen op opera's, zijn onder andere de toekomstvisies van Waldemar Torenstra en Ellen ten Damme te beleven in de Augmented Reality. Maar bovendien zal de voorkant van de brochure, naast een grapje nu, vanaf september elke week het actuele weekprogramma in de andere werkelijkheid tonen.
Programma in 5 vormen beschikbaar Naast de gedrukte versie waar de Augmented reality techniek aan toe is gevoegd, zal vanaf zaterdag 4 mei het seizoensprogramma 2013/2014 ook online beschikbaar zijn via www.parktheater.nl, als bladerbare digitale brochure met bestelmogelijkheid, als pdf-versie en als speciale iPad-versie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid