Overslaan en naar de inhoud gaan

Tess van Olst communicatie- en pr-manager bij SchaalX

Bureau staat voor 'nieuwe fase in communiceren'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij SchaalX is Tess van Olst begonnen als communicatie- en pr-manager. Ze is verantwoordelijk voor de on- en offline communicatie van de merken SchaalX en SCHAAL+.

related partner content for mobile comes here

Van Olst, die de opleiding Communicatie aan Hogeschool Windesheim te Zwolle volgde, is het eerste aanspreekpunt voor pers en nieuwsredacties en de &;verbinding&; tussen de merken SchaalX en SCHAAL+ en de doelgroep van marketing, communicatie en digital professionals. 

Het recruitmentbureau staat, zo zegt het zelf,  &;voor een nieuwe fase in communiceren. Een transitie van content zenden naar observeren, faciliteren en participeren in conversaties met het netwerk&;.

De nieuwe communicatie- en pr-manager zal betrokken zijn bij het ontwikkelen en implementeren van deze nieuwe fase en vervolgens vorm gaan geven aan het daadwerkelijke communicatiebeleid. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in