T-Mobile's image en de schorsing van Ullrich
Voer niet alleen voor wielrenliefhebbers, maar zeker ook voor communicatiespecialisten. Hoe groot is het (nadelige) pr-effect hiervan op het merk T-Mobile? Is deze schorsing een bewijs dat het sponsoren van individuele ploegen en/of sporters steeds riskanter is geworden gezien de enorme financiele belangen die ermee zijn gemoeid? Kan men beter sporten ondersteunen? Enzovoorts.
Het nieuws is in Duitsland als een bom ingeslagen. Daar en niet alleen daar werd Ullrich gezien als de nieuwe toerwinnaar na het vertrek. En misschien worden onze Oosterburen ook nog uit de WK geknikkerd vanmiddag door Argentinie... Maar dit terzijde.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaT-Mobiele schorst de drie omdat ze volgens de internationale wielrenunie UCI bij het Spaanse dopingschandaal zijn betrokken. Ullrich en Sevilla gaan nu niet van start in de Tour de France waarvan morgen de proloog wordt gereden, aldus diverse persberichten.
Volgens Bernard Hinault zullen 15 à 20 wielrenners van de startlijst van de Tour worden geweerd in verband met de dopingaffaire in Spanje. De Franse oud-wielrenner en vijfvoudige winnaar van de Tour bekleedt tijdens de Ronde van Frankrijk een pr-functie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid