Overslaan en naar de inhoud gaan

Social Media School: Jerry van den Broeke over social media in de marketingmix

Jerry van den Broeke is managing director van creatief bureau Lemon Scented Tea, en een van de sprekers op de Marketing RSLT Social Media…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is managing director van creatief bureau Lemon Scented Tea, en een van de sprekers op de , 11 en 12 oktober aanstaande. Hij zal in antwoord geven op de vraag welke rol social media spelen in de diverse contactmomenten met klanten: de rol van social media in de marketingmix.

related partner content for mobile comes here

Bij de ontwikkeling van goede contactstrategieën is het belangrijk om eerst achter de behoefte en beleving van consumenten te komen. Je stelt in dit kader: ‘Nieuwe media worden door consumenten gebruikt om oude doelen beter te kunnen bereiken’. Wat bedoel je hiermee?
Jerry: ‘De wereld verandert, mensen veranderen, onzekerheid is de enige zekerheid... Ja, okay, maar is dat wel echt zo? Is de mens intrinsiek nu anders dan 10 jaar geleden? Moeten we ons nu focussen om de mens te begrijpen of om de media die steeds veranderen te begrijpen? Een dilemma waar veel organisaties mee worstelen. Tijdens de workshop wordt houvast geboden...’

‘Social media zit in onze standaard set aan media die we gebruiken om keuzes te maken. Gebruiken we nu alle social media of zit het verschil in de manier waarop we social media gebruiken? Het antwoord schuilt in creative content. Het is namelijk de contentpropositie waardoor social media interessant worden.’

Waar past social media in de marketing, sales- en relatiefunnel?
‘Social media past in elke fase in de salesfunnel.... En als dat in jouw productcategorie nog niet zo is, dan kan je daar voor zorgen!’

De wordt deze herfst bij 7AM in Den Haag gehouden, nabij het Binnenhof. Naast bovenstaand onderwerp zal Gert Hans Berghuis het hebben over drijfveren van consumenten, en spreekt Bart Hufen over de mogelijkheden van social gaming. Social commerce komt aan bod, maar ook het strategisch proces, pr, interne communicatie, en heel veel cases.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in