Overslaan en naar de inhoud gaan

Slechte advertentieomzetten dotcom in Azië

In Azië hebben dotcom-bedrijven te maken met teruglopende advertentie inkomsten. Analisten verwachten dit jaar een terugloop van 70…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Websites kunnen in Azië rekenen op slechts 0,5 procent van de totale bestedingen. De analisten wijzen erop dat de webindustrie sneller volwassen moet worden en bureaus meer creatief nu zij gehinderd worden door langzame internetverbindingen, aldus CampaignLive. Een topman van Euro RSCG Interaction's bureau in Hong Kong zegt dat iedere partij - bureaus, adverteerders, internetbedrijven - meer toewijding moet hebben. “Het wordt ook een vicieuze cirkel. Adverteerders van het eerste uur doen nu niets door negatieve publiciteit.”

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in