Overslaan en naar de inhoud gaan

Sky Radio en Shazam met interactieve radiocommercial

Sky Radio en Shazam introduceren in samenwerking met Bavaria de eerste interactieve radiocommercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eind juli hoor je op de zender op aangegeven tijdstippen de radiocommercial van Bavaria 0.0% Radler, waarna luisteraars door het gebruik van Shazam kans maken op een vakantie naar het Bavaria Radler Easy Island.

Dennis Landman, Sales Director Sky Radio Group: ‘Het actiemechanisme is simpel: zodra de reclame van Bavaria 0.0 % Radler bij Sky voorbij komt herkent Shazam deze en stuurt luisteraars direct door naar de actiepagina van Bavaria. De uitzendtijden van de spots worden op Skyradio.nl en on air aangekondigd.’

De samenwerking van de radiozender en de mobiele muziekherkenningsapp is tot stand gekomen op initiatief van Mindshare. Ceo Ruud de Langen: ‘Mindshare heeft wereldwijd al een partnership met Shazam. Dat we nu luisteraars kunnen activeren rondom de Sunny song in de Bavariacommercial is nieuw in Nederland.’

De actie loopt van maandag 28 juli tot en met zondag 3 augustus bij Sky Radio.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in