Overslaan en naar de inhoud gaan

Site-tracking-software krijgt meer aandacht van marketeers

Site-optimalisatie door analyses van actueel consumentengedrag wordt een speerpuntje voor 't jaar 2006-2007 voor veel web-marketeers, meldt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Site-optimalisatie door analyses van actueel consumentengedrag wordt een speerpuntje voor 't jaar 2006-2007 voor veel web-marketeers, meldt . Er wordt verwezen naar 't (PDF) van Forrester Research. (Even je naam invullen, dan is ie gratis!)

related partner content for mobile comes here

Het actualiseren van content, door site-gedrag uit 't verleden en heden van een bezoeker te tracken, is een belangrijke in-site factor om web-marketing inspanningen te verbeteren. 40% van de ondervraagde online marketeers zou volgens Forrester implementatie van interactieve site-track-software 't komend jaar overwegen. Daaronder vooral B-2-C marketeers. Die schijnen ook sneller geneigd zijn tot out-sourcing wanneer marketing-tools technischer worden...Lees hier het

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in