Sint besteedt 15 procent meer


Intertoys en Toys 'R Us Nederland en Vroom & Dreesmann profiteren er ook van dat premier Balkenende ons land er weer bovenop heeft geholpen?
De sint kocht er al circa 15 procent meer dit jaar dan voor zijn verjaardag in 2005.
NRC peilde het humeur van de genoemde grootleveranciers van de sint en kwam tot de zonnige conclusies.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEén van de grootwinkeliers legt een oorzaak bij veranderde marketing van Lego: "Cornelissens van Intertoys meent dat Lego weer in trek is, omdat deze fabrikant weer gewoon constructiespeelgoed maakt. Tussen 2000 en 2005 richtte het concern zich volgens hem veel op fabricage van kantenklare poppetjes en materiaal van bekende figuren, zoals Disney en Powerrangers."
En het AD peilde de prijzen bij webwinkels en fysieke winkels en stelt vast dat de laatsten er niet slechter vanaf komen qua prijs: de bezorgkosten dempen het verschil in prijs vaak.
Verder zie ik in dit artikel de nodige reclame voor producten staan. Hoe veel verder nog wil de mislukte fusiekrant afglijden met het commercieel worden van redactie?
Maar daar hoeft de Sint gelukkig niet van wakker te liggen...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid