Overslaan en naar de inhoud gaan

Seepje zit in een nieuw jasje

Fairtrade-merk Seepje is gerestyled en heeft een nieuwe collectie vloeibaar wasmiddel.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Fairtrade-merk Seepje is gerestyled en heeft een nieuwe collectie vloeibaar wasmiddel.

related partner content for mobile comes here

‘De wasmiddelen onderscheiden zich door hun pastelkleuren en de in het oog springende vorm van een zeepblok. De flessen zijn gemaakt van hergebruikte plastic melkflessen, het etiket van het afval van suikerriet teelt’, zo staat in het persbericht.

Het oude design

Seepje werd in 2013 opgericht door twee studenten, Melvin Loggies en Jasper Gabriëlse.  Ze ontwikkelden een verantwoorde wasmiddel, waarmee ze ‘de wereld schoner én mooier willen wassen’.

Het product is op dit moment in ruim 1.000 winkels in Nederland en België te koop.

Albert Heijn

Gabriëlse: ‘Wat volgt is een stap naar Albert Heijn en naar Duitsland, alsmede de lancering van een twee Seepje-allesreinigers.’

In 2015 zeiden de oprichters nog dat ze bewust wegbleven van ketens als Albert Heijn. &;Op 280 plekken zorgen we eerst dat alles goed loopt, dat we alles doen om de verwachtingen van gebruikers en winkeliers te overtreffen.&;

Seepje gebruikt de schillen van de Nepalese Sapindus mukorossi-vrucht en zorgden er zo in 2016 voor 60 leefbare jaarinkomens in Nepal en verschaffen zij werk aan 15 mensen met een beperking bij een sociale werkplaats in Arnhem.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in