Overslaan en naar de inhoud gaan

Mattel doet beroep op vaders in Barbie-campagne

De commercial moedigt vaders aan om samen met hun dochters met poppen te spelen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne is ontwikkeld door BBDO San Francisco en werd gelanceerd tijdens de play-offwedstrijden van de NFL van afgelopen weekend. Het gaat om een video van anderhalve minuut met zes vaders en hun dochters in de hoofdrol. Zij spelen samen met Barbie-poppen en doen alsof ze verschillende beroepen uitoefenen met de poppen, zoals een dokter, een leraar en een astronaut.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne heeft als centrale boodschap het volgende: ‘Time spent in her imaginary world is an investment in her real world.’ speelgoedproducent Mattel speelt de betrokkenheid van een vader een belangrijke rol bij de sociale, intellectuele en emotionele ontwikkeling van zijn dochter. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in