Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruim 4 miljoen kijkers zien Oranjevrouwen EK winnen

De finale van het EK vrouwenvoetbal tussen Nederland en Denemarken is de kijkcijferhit van deze zomer.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Volgens cijfers van de Stichting Kijkonderzoek (SKO) keken 4.1 miljoen mensen de finale waarin Nederland met 4-2 won. Voor de nabeschouwing en huldiging schakelden nog meer mensen in. Ruim 4,5 miljoen kijkers zagen de nabeschouwing, terwijl er maar liefst 5.367.000 kijkers de huldiging zagen.

De voorbeschouwing trok gisteren aan het einde van de middag al 926.000 kijkers.

De successen van de Oranje Leeuwinnen zorgen toch al voor uitstekende cijfers op NPO 1. De kijkcijfers werden per wedstrijd hoger. Naar de halve finale Nederland – Engeland keken donderdagavond bijna 3,3 miljoen mensen.

Foto: ANP

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in