Britse Arla Cravendale introduceert mysterieuze ‘Moonicow’ in melkcampagne
In de commercial van melkmerk Arla Cravendale is in zestig seconden te zien hoe er wordt gesproken over het mogelijke bestaan van een wezen met de naam Moonicow. Dit alles speelt zich af in het fictieve plaatsje Cravendale waar de dorpsbewoners heilig geloven in het bestaan van de Moonicow.
Deze mythische koe laat zich alleen bij maanlicht zien. Het geproduceerde melk in het dorpje zou door de unieke smaak alleen afkomstig kunnen zijn van een sprookjesachtig figuur als de Moonicow.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe campagne The Moonicow wordt uitgerold via onder andere televisie en social media. Verder is ook de hulp ingeroepen van beroemdheden en foodbloggers. Wieden+Kennedy is verantwoordelijk voor de campagne, Michael Cumming had de regie in handen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid