Overslaan en naar de inhoud gaan

Postmoderne marketing

De omslag van industrieel tijdperk naar informatiemaatschappij gaat gepaard met nieuwe postmoderne waarden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Admap een blik op de toekomst van marketing. Onze maatschappij wordt gekenmerkt door een explosie van discontinue veranderingen. Daardoor zijn oude regels niet langer van toepassing en vormen patronen uit het verleden niet langer een indicatie voor de toekomst.
Marketing moet daarom overgaan van de traditionele rationele logica van het modernisme naar een postmodern tijdperk dat wordt geregeerd door het onconventionele.

related partner content for mobile comes here

Daarin is de enige regel dat je je niet aan de regels houdt. Het wereldbeeld zal nog verder verschuiven, van een focus op het object, de economie, productie, het cognitieve, het verenigde subject en het werkelijke naar een toenemende focus op het symbolische, cultuur, consumptie, het semiotische, het gefragmenteerde subject (gefragmenteerde markten, media, consumenten met meerdere identiteiten) en het ‘hyperwerkelijke’(fysieke en virtuele werelden). Marketing kan hierin een voortrekkersrol vervullen.

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in