Postmoderne marketing


In Admap een blik op de toekomst van marketing. Onze maatschappij wordt gekenmerkt door een explosie van discontinue veranderingen. Daardoor zijn oude regels niet langer van toepassing en vormen patronen uit het verleden niet langer een indicatie voor de toekomst.
Marketing moet daarom overgaan van de traditionele rationele logica van het modernisme naar een postmodern tijdperk dat wordt geregeerd door het onconventionele.
Daarin is de enige regel dat je je niet aan de regels houdt. Het wereldbeeld zal nog verder verschuiven, van een focus op het object, de economie, productie, het cognitieve, het verenigde subject en het werkelijke naar een toenemende focus op het symbolische, cultuur, consumptie, het semiotische, het gefragmenteerde subject (gefragmenteerde markten, media, consumenten met meerdere identiteiten) en het ‘hyperwerkelijke’(fysieke en virtuele werelden). Marketing kan hierin een voortrekkersrol vervullen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid